29 Mayıs 2013 Çarşamba

WATSONS Siyah Nokta Bantları



Watsons siyah nokta bantlarını severek kullanıyorum. Ancak bu tür bantların %100 etkili olduğunu asla savunmuyorum ki böyle bir şey yanlış olur :) Ama bizim siyah nokta savaşımızdaki önemli savunma kaynağımız diyebiliriz bu tür bantlar için :)

Haftada bir olmak üzere , suyla ıslatılmış burnuma yapıştırıp 10 dk. kadar bekletip çekiyorum :) Bant'a baktığımda bir sürü siyah noktacıklar görünüyor ama sonra burnuma baktığımda yarısı hala duruyor :) Tabi bu benim kişisel yorumum ama siyah nokta için bu bantlar kesinlikle yetersiz :) Üzerine peeling uygulamak gerekiyor kesinlikle. Hem daha iyi sonuç alınabilsin hemde içimiz rahat olsun değil mi :)

Watsons burun bantlarını tzercih ediyorum genellikle fiyat performans açısından diğerlerine göre  bir tık önde :)  Bir pakette yanlış hatırlamıyorsam 9-10 tane bulunuyor :) Tavsiye ederim :)

Fiyatı : 7 TL ( Tam hatırlamıyorum ) :))

Sevgiyle ve bakımla kalın ....


6 yorum:

  1. fiyatı 6,90 :) ben memnunum bu banttan..

    YanıtlaSil
  2. :)) Acaba benim siyah noktalara 1 bant yetmio mu okadar çoklar ki bant ne yapsın elinden geldiğini çekiyor :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de memnunum bu bantlardan, ama bir de kömürlüleri denemeni tavsiye ederim yine Watsons'da satılıyorlar. :)

    YanıtlaSil
  4. Kömürlü olanları da duydum ama denememiştim bakalım bir de onları deneyeyim cnm :)

    YanıtlaSil
  5. Watsons siyah nokta bantlarının methini çok duydum, en kısa zamanda bir tane edineceğim sanırım:) Ah keşke hiç edinmek zorunda olmasak.

    YanıtlaSil