8 Mayıs 2013 Çarşamba

SALLY HANSEN ' INSTANT CUTICLE REMOVER '

Kısa bir aradan sonra herkese merhaba :)

Evimizin tadilatı neyse ki sona erdi her şey düzene bindi ve ben ancak size yayın yapabiliyorum :) Artık sizi bir kaç gün post yağmuruna tutacağım. Şöyle ki ev tadilattaydı ama gelen giden kargoları siz düşünün denediğim ve deneyeceğim çok ürün birikti hadi başlayalım bakalım :)



Eveet bugün ki konuğum  Sally Hansen Instant Cuticle Remover. Ürün birçoğunuzun da bildiği gibi 15 saniyede tırnak eti çıkarıcı. Ben kendisiyle daha yeni tanışıyorum ama şimdiden aşk yaşıyoruz inanın bana bir mucize :)) Geç tanışmamın sebebi aslında manikür , pedikür vs. çok fazla yaptırmıyor olmam. İlk kez lise mezuniyetinde yaptırdığım manikür sonrası bir daha asla demiştim. Sebebi oldukça ince tırnak etlerine sahibim annem gerek yok diyor ama bazen bu durum tırnak şeklimin bozulmasına sebep oluyor ve tırak etlerimi kopartmam da cabası. Neyse efendim uzun lafın kısası bu ürün  tırnak etlerinizi kesmeden onlara zarar vermeden manikür ve pedikürünüzü yapıyor nasıl mı? Hadi hep birlikte inceleyelim :)))

15 Saniyede Tırnak Eti çıkarıcı
Devrim yaratan jel formülü ile 15 saniye içerisinde ( evet doğru duydunuz bu kadar çabuk ve pratik ) tırnak etinize nüfuz ederek kolayca itilmelerini destekler. Kesme işlemi gerektirmeden tırnak çevresinde yer alan ölü deriyi temizlemeye, pratik ve sağlıklı bir manikür sağlamaya yardımcı olur.

Uygulama şekli 
Tırnak etlerinize ince bir şerit halinde, tırnağınızın etrafını çevreleyecek şekilde sürünüz. 15 saniye sonra tırnak eti iticiniz veya ahşap manikür çubuğu yardımı ile tırnak etinizi hassas bir biçimde itiniz. Daha sonra vakit kaybetmeden ellerinizi sabun ve su ile yıkayınız. Tırnaklarınız da 1 dakikadan daha uzun süre tutmamaya dikkat ediniz.

Not: Ürün nasırlaşmış bölgelere de uygulanabilir. Nasırlı bölgeye jeli sürüp 1 dakika bekleyip o bölgeyi sabun ve su ile yıkayın. 



Eveet ürünün vaad ettikleri bunlar. Başarılı mı ? Bence başarılının da ötesinde harika. Şöyle ki kuaföre gidip yaptırılan manikür ve pedikür oldukça zararlı. Nedeni ise mikrop bakteri ve serbest radikallere hatta kan yolu ile bulaşan hastalıklara davet çıkarıyor olması. Ne kadar dezenfekte de edilse benim içim rahat etmiyor hijjen konusunda. Herkese aynı makasla aynı törpüyle işlem yap sonra dezenfekte edildi de. Bunun bulaşıcı mantarı var kan yolu ile bulaşan hastalığı var....Neyse tabi bu benim yegane fikrim siz bana bakmayın biraz pimpirikliyim bu konuda :)

Ürünü tavsiye ediyorum fiyatı da uygun boyutunun küçük olduğuna bakmayın her kullanımda o kadar az ürün gidiyor ki şaşıracaksınız:) Bütün eczanelerde, dermokozmetik sitelerinde bulabilirsin.

Fiyatı : 26,90 

Sevgiyle ve Bakımla kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder