28 Mayıs 2013 Salı

Karşınızda Tangle Teezer Tarak :)

Merhabalar :) 

Bugün sizlere evdeki bütün diğer taraklarınızı çöpe attıracak bir taraktan bahsetmek istiyorum. Yurt dışında oldukça popüler olan ve ülkemizde de artık bulabileceğimiz bir tarak türü Tangle Teezer :)


Sizin de saçlarınızı banyodan sonra tarakla açmak en büyük işkenceniz ise, ve bu işlemden sonra tomar tomar saçlar elinizde ve tarağınızda kalıyorsa mutlaka sizinde bir Tangle Teezer a ihtiyacınız var demektir :)
İlk gördüğümde tarak işte , hatta bu tarak benim saçımı taramaz bile dediğim olmuştu. Gelin görün ki büyük laf etmemeyi hala öğrenemedim :) Şimdi başka tarak kullanamıyorum. Yapısı oldukça yumuşak, saçlarınıza o kadar narin davranıyor ki şaşıracaksınız :) Yıllardır ne çekmişim , ne savaşlar vermişim banyo sonrası saç tararken diyorum.


 Saç yapımı biliyorsunuz oldukça kırılgan ve ince telli. Tangle Teezer sayesinde artık saçlarımı tararken uçlarından kırılıp kopmuyor. Oldukça memnunum :) Kendisiyle ayrılmaz ikili olduk nereye gitsem yanımdan ayırmıyorum:) Her daim çantamda. 

Tangle Teezer 'ın önemli bir artısı daha var benim için, tabi siz buna artı dermisiniz bilmiyorum :) İnce telli saçlara sahip olanların büyük sorunudur fön vs. işlemlerden sonra 2 saat içerisinde saç sönüverir tabiri caizse saç yapışık durur. Tangle Teezer sayesinde artık böyle bir problemim yok :) Fönden sonra şöyle bir üzerinden geçiyorum gün boyu dolgun saçlarım oluyor :) Şeker gibi renkleri de beni benden alıyor :)


Unutmadan benden söylemesi çoğu yabancı mankenlerin ve Prenses Kate Middleton 'un çantasından ayırmadığı bir tarak olduğu söyleniyor :)

Memnuniyet derecem oldukça üst seviyede bu nedenle herkese tavsiye ediyorum <3 :)

Fiyatı : 19 TL

Sevgiyle ve bakımla kalın ...

3 yorum:

  1. Nereden edinebiliriz acaba bu taraklardan?:)

    YanıtlaSil
  2. Ben internetten bir siteden aldım cnm yenilikmarketi.com dan :)

    YanıtlaSil
  3. tatlım watsonsda falan bulabilir miyim ? gerçi kullandığım taraktan çok çok memnunum ama denemek istedim. bu arada 1 haftalık bi blogum var beklerim :)

    YanıtlaSil