18 Mayıs 2013 Cumartesi

Natura Theraphy Canlıdırıcı Saç Bakım Yağı

Bugün sizlere 3 aydır kullandığım ve şimdiye kadar deneyip memnun kaldığım nadir saç bakım ürünlerinden birini tanıtmak istiyorum.
Natura Theraphy Saç Bakım Yağı; eğer sizde boyalı, cansız dipleri yağlı, uçları kuru saçlara sahipseniz bu ürünü seveceğinizi düşünüyorum. Benim saçlarım öyle her türlü bakımı sevmiyor ya fazla yağlanıp dengesi bozuluyor yada aşırı kuruyup uçlarından kopuyor. Bu ürün saç derisinin yağ dengesini koruyarak nem veriyor ben genelde diplere uyguluyorum 2 fıs yetiyor; banyodan 1-2 saat önce sürüp masaj yapıp bekletiyorum saçlarımda. Yalnız bu tür ürünlerde devamlılık şart haftada en az 2 kere uygulamak gerekiyor ki verim alınabilsin.


3 ay içerisinde saçlarımdaki etkisi şöyle ;
# Saçlarımın uzama hızı arttı,
# Saç diplerimde minik minik saçlar çıktı hatta onlarda uzadı,
# Saç dökülme oranım %80 azaldı,
# Resmen saçlarım yumuşacık ve pırıl pırıl,
# Daha dolgun ve yapılanmış (güçlenmiş)saç tellerine sahip oldum.



Ürünü 3 aydır kullananmama rağmen yarısına yeni gelebildim. Zaten 200 ml ambalajında kullan kullan bitmiyor. Ürünün bende yarattığı tek eksisi; kırık uçları onarması oldukça az. Maalesef kırık uçlara kestirmekten başka çözüm yok :(

Ürün vaadettiklerini  yerine getiriyor. Fazlasıyla memnun kaldım, tavsiye ederim.

Fiyat : 8 TL

Sevgiyle ve bakımla kalın ....




2 yorum:

  1. bu fiyata harika gerçekten nerede satılıyor acaba :)

    YanıtlaSil
  2. Ben internetten sipariş verdim kuaforsepeti.com dan :) malesef ürün kadar kargo ödedim :)

    YanıtlaSil