29 Mayıs 2013 Çarşamba

Acemi Kimyagerin Günlüğü/OjeBalonjoje: Yeni çekilişi var !!

Acemi Kimyagerin Günlüğü/OjeBalonjoje: Yeni Çekilişim Var:  Merhaba İlk çekilişimin bitmesine sadece 5 gün kaldı. Katılım ve ilginiz için ne kadar teşekkür etsem az. Hepiniz benim için çok çok değe...Merhaba
İlk çekilişimin bitmesine sadece 5 gün kaldı. Katılım ve ilginiz için ne kadar teşekkür etsem az. Hepiniz benim için çok çok değerlisiniz. Bu yüzden minik bir çekiliş başlatmak istedim.
Sıcak havalarda makyaj ürünlerinden çok kişisel bakım ve banyo ürünlerine yöneliyorum. Hediyelerimi birazda bunu düşünerek seçtim. Umarım beğenirsiniz.



Tek tek bakacak olursak;

Dove Deodorant
Dove Vücut Sütü
Dove Duş Jeli


Dove Sabun
Watsons Topuk Çatlak Kremi
Pastel Oje 308
NYC French Oje 159 Vanilla Dream

Kazanan izleyicimin hediyesini Dove makyaj çantasında göndereceğim.


Yine çok fazla şartım yok.
Blogumun takipçisi olmanız ve herhangi bir sosyal alanda veya blogunuzda duyurmanız yeterli.
Her duyuru için +1 hak kazanmış olacaksınız.

Herkese bol şans diliyorum :) Son katılım tarihi 25 Haziran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder