8 Mayıs 2013 Çarşamba

Kararsız Kaldım !!! Acil Yardımm :)

Merhabalar sevgili okuyucularım :)

Kerastase ürünlerini 5 yıl önce bain satin serisini kullanmıştım açıkcası saçlarıma ne faydası oldu ne zararı, bu nedenle şimdi karasızlık yaşıyorum. Öncelikle iki ürün arsında kaldım ve şimdilik tek birini alıp deneme hakkım var :) Aranızda bu ürünlerin herhangi birini kullanıp memnun kalan ya da kalmayn varsa lütfen beni bilgilendirin olur mu ?? :))) yardımınıza ihtiyacım var :)) 
Öncelikle ihtiyacım olan kırık saç uçlarımı onarsın ama bunu saçlarımı ağırlaştırmadan gerçekleştirsin :) bakımlı görünsün çünkü bıktım artık kestirmekten kestiriyorum tekrar kırık :((( Bunun yanında ince telli, dipler yağlı,uçları kuru ve boyalı saçlarım var :((

Gelelim iki arada bir derede kaldığım ürünlere

Kerastase Fibre Architecte



Kerastase Ciment Thermique


Sizce hangisini almalıyım ?? Bana yazın olur mu :) yorumlarınızı bekliyorum :))

Sevgiyle ve bakımla kalın...

2 yorum:

  1. valla ikisini de kulllanmadım ama merak ettim. benim de saçlarım sorunlu da alınca yorumlarsan sevinirim. Bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
  2. ahh bu saçlardan ne çekiyoruz biz böyle :)) Bide karar verebilirsem hemen yorumlarım:)))) bloguna ışınlanıyorumm :))

    YanıtlaSil