20 Ağustos 2013 Salı

Yves Rocher Şaç Bakım Ürünlerim ve Yorumları

Merhabalar :)
Bugün sizlere bayram öncesi ışık hızıyla gerçekleştirdiğim Yves Rocher alışverişimden aldığım saç bakım ürünlerini yorumlamak istiyorum :)
Artık hepinizin malumu ne kadar çok saç bakımına düşkün olduğum. Yeni ürünler denemeyi seviyorum. Özellikle de besleyici serilere dayanamıyorum :) Hemen benim olsunlar kullanayım, saçlarım neme doysun istiyorum ki, artık denediğim en besleyici seriyi Yves Rocher 'da bulduğumu söyleyebilirim. Öncelikle Reparation (Onarıcı) serisini, yaz aylarında; havuz, deniz vs. gibi dış etkenlerden yıpranmış, solgun ve cansız duran saçlara şiddetle tavsiye ediyorum. Hadi gelin ürünlerimizi ayrıntılı bir şekilde inceleyelim.
İlk olarak şampuanımızdan başlamak istiyorum ki bu noktada önemle altını çizmem gereken madde; Yves Rocher şampuanlar tamamen bitkisel, paraben ve silikon gibi zararlı maddeler içermiyor. Misler gibi kokması da doğallığından :) Neyse efendim şampuanın temizlemesi güzel biraz zor köpürüyor. Ancak biz biliyoruz ki zor köpüren şampuanların saça zarar verme oranı oldukça az. Bu nedenle köpürmese de harika bir temizlik ve saça nem sağlıyor. Saçlarınız temizlenirken yıpranmıyor ve siz bunu ilk yıkamadan itibaren hissedebiliyorsunuz.Yaz ayları dolayısıyla saçlarımı neme doyuruyorum. Biliyorsunuz ki dipleri yağlı, uçları kuru saçlara sahibim, bu nedenle kışa doğru yağlı saçlar için olan şampuanını deneyeceğim :)Memnuniyet oranım çok çok yüksek Şampuana 10 üzerinden 9 veriyorum. 1 puan kırmamın sebebi dipleri yağlı olan saçlarımı kışın 2 güne bir yıkarken biraz yağlandırabilir diye düşündüğüm içindir :)) Yoksa gönlüm tam not vermekte :))
Gelelim yıpranmış saçlar için onarıcı saç bakım kremine :) İşte mükemmel bir ürün. Saç kremini şampuandan daha çok sevdim. 10 üzerinden 10 verdim :) Aslında bitkisel şampuanını saç kremi ile desteklemediğiniz sürece tam anlamıyla saça bakım sağlamış olmuyorsunuz. Tabi bu benim düşüncem. Öyle ki sadece şampuanını almış olsaydım bu seriden tam anlamıyla verim alamayacaktım. Neden mi ? Bunu bakım kremini saçlarınızı şampuanla yıkayıp duruladıktan sonra hafif sertleşmiş saçlarınızdan anlayabilirsiniz. Evet şampuan güzel nem veriyor ancak saç biraz karışıp sertleşebiliyorken bu saç bakım kremi imdadınıza yetişip saçlarınızı ipek gibi prüzsüz ve mükemmel yumuşaklığa kavuşturuyor :) Vee yine misler gibi kokan, neme doymuş saçlar :))
Son olarak bakım maskesinden bahsetmek istiyorum :) Benim ince telli saçlarım için yukarıdaki bakım kremi yeterli oldu ancak deniz ve güneş sonrası bakıma ihtiyaç vardır düşüncesi ile haftada 2 kez olmak üzere bu bakım maskesini uyguladım saçlarıma. Ama biraz farklı bir yöntem kullandım ve inanın bu yöntem saçlarıma daha faydalı oldu. Banyo sonrası ıslak saçlarımı tarayıp bu maskeyi uyguladım ve 15- 20 dakika bekledim. Ardından ılık su ile saçlarımı durulayıp kuruttum. Harika bir bakım gerçekleşmiş oluyor bu şekilde mutlaka deneyin kızlar :))) Saç maskesi de 10 üzerinden 10 u fazlası ile hakediyor. Bence Yves Rocher saç bakımında almış başını gidiyor. Bu aralar da indirimdeler, bir uğrayın derim :) Pişman olmayacaksınız :)

Ürünlerin alışveriş yazısı ve fiyatları için buraya TIK TIK!

Sağlıkla ve bakımla kalın ..

16 yorum:

  1. Yazı için teşekkürler benimde saçlarım ince ve yağlı sen dene bakalım bende deneyim sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu ürünlere bayıldım ince telli ve yağlı saçlara bile harika bakım yapıyor. Kışa çok fazla yağlanırsa belki değiştiririm. Harika saç bakım ürünlerimi buldum resmen kolay kolay değişmem :) Sevgiler

      Sil
  2. Yves rocherın repair şampuanı hariç hepsini denedim. Ihlamurlu olan şampuanı inanılmaz güzel kokuyor. Repair saç kremini de kullandım ben de beğendim ama favori ürünüm başka bir markanın saç kremi. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :) Saç kremini mutlaka aynı seriden şampuanla denemelisin inan çok farkediyor :)

      Sil
  3. cok faydalı bir yazı olmuş gerçekten denicem bu ürünleri en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Mutlaka denemelisin :))

      Sil
  4. Bu markanın Reparatıon bakım kremini 2yıldır kullanıyorum ve daha sonra shea yağı olan şampuanını da takım kullanıyorum ve saçım ince telli sonuç muhteşem 🌺her keze tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. Bende saç maskesini kullanıyorum aşık olduğum ürünler arasında hatta bende blogumda bu maskeyi paylaştım yazın çok faydalı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  6. Bende saç maskesini kullanıyorum aşık olduğum ürünler arasında hatta bende blogumda bu maskeyi paylaştım yazın çok faydalı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  7. Saçlarım çok kuru sizce faydası ne derece olur?

    YanıtlaSil
  8. Saçlarım çok kuru sizce faydası ne derece olur?

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Benim tercihim bitkisel zigavus zeytinyağı ekstraktlı şampuan..Saçlarım kuru mat görünümünden kurtuldu.

    YanıtlaSil
  11. Bu şampuanı nereden satın alabilirim?

    YanıtlaSil
  12. Bende saç dökülme problemi yaşıyorum 4 aydır saç dökülmesine karşı şampuanı kullanıyorum.. saçlarım inanılmaz dökülüyor.. aşırı inceldi ve seyreklesti.. avuç avuç dökülmeye devam ediyor.. bıraktım bu ürünü

    YanıtlaSil
  13. Aldım fakat dökülme ve kuruluk devam ediyor birde kaşıntı başladı bıraksammı acaba tümünü kaybetmeden saçlarımın

    YanıtlaSil