14 Ağustos 2013 Çarşamba

Güneşlenirken Benimle Olanlar :)


Herkese merhabalar :)
Tatil sonrası, güneşlenirken kullandığım ürünler hakkında bir post hazırlayacağımı sizlere söylemiştim :) Hadi bakalım neler kullanmışım ne kadar memnun kalmışım bir bakalım :)


İlk olarak Desert Essence Mineral Sunscreen Güneş koruyucuyu hem yüz hem vücudum için kullandım. Kendisinden çok memnunum ancak inanılmaz sert bir yapısı var ve bembeyaz bir görüntü oluşturuyor, buna rağmen inanılmaz bir koruyuculuk sağlıyor. İherb'den almıştım. Keşke Türkiye 'ye gönderime devam etseler ama maalesef gümrük yasağından dolayı gönderim yapmıyorlar :(


İlk gün güneş koruyuculara ağırlık verip ikinci gün itibariyle yine koruyucularımı sürüp üzerine bronzlaşmak amacı ile Bebak SPF 2 Havuç yağını kullandım :) Harika bir çikolata rengine büründüm resmen kokusu da bir harika :) Havuçlu olmasına rağmen ben muz kokusu alıyorum oda ayrı bir güzellik :) Kısacası çok sevdim yapısı da elime alır almaz eriyor harika bir yumuşaklık sağlıyor. Yapış yapış bir his olmadı :) Seneye de yenisini alır kullanırım :) Tavsiye de ederim :)

Vee son olarak kaç kere bitirdiğim sürekli memnun kaldığım Clinique SPF 30 Face cream :) Yazısı için TIKTIK 

Sağlıkla ve bakımla kalın...

3 yorum: