20 Ağustos 2013 Salı

Eczanemizde.com Alışverişim !! Tester Aşkına !! :)

Merhabalar :) 
Günün ikinci güzel postuyla sizlerleyim :) Geçen hafta eczanemizde.com 'dan sebamed ürünleri sipariş verdim. İki günde elime ulaşan süper hızlı teslimat gönlümü fethetti resmen :) Ben de anca yazısını yazabiliyorum :) Veee siparişime ekledikleri bir sürü tester beni benden aldı :) Minik deneme ürünlerini kim sevmez ki :) Hele de sık sık seyahate çıkan biriyseniz ya da benim gibi sürekli çantanızda minik kremler sıvı sabunlar taşıyan biriyseniz bu minik tester' larsız yapamazsınız. Bakalım siparişimde neler varmış :) Sebamed !in temizleme köpüğünü daha önce kullanıp bitirmiştim. Bu ara aşırı yağlanan cildimin en güzel temizleyicisi olacağına emindim zaten ki öyle de oldu. Diğer aldığım sebamed ürünü normalden yağlıya dönük ciltler için nemlendirici losyon :) Bu ürün yakında sizlere duyuracağım çekilişim için :) Şimdiden alışverişe başladım :) Sizde beni çekilişim de yalnız bırakmayın olur mu :)
ECZANEMİZDE.COM Sitesine tıklamanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Hele ki sebamed ürünleri ihtiyacınız varsa oldukça indirimdeler. Alışverişim inanılmaz uygun fiyatlı gerçekleşti. Diğer markalar ve indirimlerden yararlanmak için siteye tıklayın :)

Siz hangi sebamed ürünlerinden memnunsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum :))

FİYATLAR : Sebamed yüz temizleme köpüğü :19.35
                     Sebamed vücut losyonu  hediye olacak fiyatı söylenmez :)))

Sevgiyle ve bakımla kalın....

4 yorum:

  1. cnm güle güle kullan tek bşy sormak istiyorum blogger olduğunu belirttin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eczanemizde.com dan daha öncede alışveriş yapmıştım blogger olduğumu biliyorlar. Ancak kuzenimde sipariş verdi aynı tester ürünlerden yollamışlar.

      Sil
  2. Canim ne guzel seyler almissin. Gelrn tester urunler de harika. Ne yazik ki bir cok firma bu konuda pek eli acik degil. Acaba bana ne zaman boyle testerlar gelecek merak edyorm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım :) Eczanemizde.com tester konusunda oldukça bonkör tavsiye ederim canım :))

      Sil