16 Ağustos 2013 Cuma

Beauty Formulas Siyah Burun Bantları

Merhabalar :)
Bugünkü konuğumuz severek kullandığım ve hatta bitirdiğim (En kısa zamanda yenisi alınacak)
Watsons'ın İngiltere 'den ithal ettiği siyah burun bantları.Bugün sonuncusunu da kullandım ve artık yorumlayabilirim :) Kutunun içreisinde 6 adet siyah bant bulunuyor. Bant içerisinde barındırdığı kömür tozu ile cildi siyah nokta, yağ ve kirden mükemmel bir şekilde arındırıyor. Kömürün emici etkisi ile kiri giderirken nane ve güvercin ağacı yağı ile cildi ferahlatıyor. Özellikle burun bölgesi için tasarlanmış bu bant sonrasında siyah nokta oluşumunu da engelliyor. Nasıl mı ? Bant kiri ve yağı çekerken aynı zamanda gözenekleri sıkılaştırıyor ve yeni siyah nokta oluşumunu engelliyor. Zaten bandı çıkardığınızda gözle görünür bir şekilde bu etkiyi hissediyorsunuz.

Yukarıda gördüğünüz gibi paketten 6 adet bant çıkıyor. En son da gördüğünüz bandın yapışmadan önceki hali. Ben haftada1-2 kez kullandım. Oldukça da memenun kaldım. Siyah noktalarım artık yok gibi inanın gayet güzel ve kalıcı bir temizlik sağlıyor. Öncesinde çilek gibiydi burnum :))
Eweet son olarak kullanımına gelelim :) Bant asla kuru cilt yüzeyine yapışmıyor. Bu nedenle önce burnunuzun üst ve yan kısmını ıslatarak nemlendirmeniz şart. Sonrasında önemli bir püf nokta bandı yapıştıracağınız elinizin (Parmaklarınızın ) kuru olması gerekiyor. Yapıştırdıktan sonra bant sertleşene kadar (10-15 dk) burnunuzda bekletip, bandı soyuyorsunuz :) Aşağıdaki resimde benim burnumdaki siyah nokta, yağı ve kiri nasıl arındırdığını göreceksiniz :)
Ben oldukça memnunum bu kömürlü bantlardan bittikçe yedekleyeceğim ürünler arasında yerini aldı bile :) 
Fiyatı : 5.90 (İndirimde)

Sağlıkla ve bakımla kalın....

2 yorum:

  1. ishine yaradigina sevindim.benim degil de ablalarimin ihtiyaci var.Watsons yok bizde ama.basharilar.

    YanıtlaSil