16 Nisan 2013 Salı

TIGI BED HEAD ŞAMPUAN

Herkese merhabalar :) Artık yavaş yavaş alışımaya başladım burdan sizlerle iletiişim halinde olmaya. Umarım size ürünler hakkındaki deneyimlerimi aktarabiliyorumdur :) 

Bugün sizlere neredeyse 2 yıldır kullandığım şampuanımdan bahsetmek istiyorum. Öncelikle saç tipimden bahsedeyim birazcık :) dipler oldukça yağlı uçlar ise kuru ve kırık yuvası :) Tabi ki bu durumun sebebi saçlarımın sürekli işlem görmesi :) 

Neyse gelelim şampuanımıza Tigi Bead Head Brunette Goddes saçlarımı inanılmaz nemlendiriyor. Ancak nasıl yapıyor bilmiyorum ama bu işlemi yağlandırmadan gerçekleştiriyor. Duştan sonra yumuşacık taranabilir saçlara sahip oluyorum ve bu etki saçlarımı tekrar yıkayıncaya kadar sürüyor. 



Saçlarıma verdiği parlaklık inanın saç rengimi güzlleştiriyor. Ayrıca kahve rengi saçlar için özel renk teknolojisiyle boyalı saç renginin akmayıp ilk gün ki gibi kalmasını sağlıyor. Söylemeden edemeyeceğim bir özelliği de var kokusu :)  karamel gibi kokan saçlarınız olsun istiyorsanız bu ürünü denemelisiniz :) Ben en son yurtdışı seyahatimden 2 adet yedeklemiştim burada nereden bulacağımı inanın bilmiyorum ama genelde kuaförlerden temin edilebilir diye düşünüyorum. 

***Yurtdışı fiyatı : $20   750 ml

Sizler saç bakımı için ne tür ürünler kullanıyorsunuz? Özellikle bu ara serum vs. gibi ürünler için tavsiyelerinizi bekliyorum :)

Sevgiyle ve bakımla kalın ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder