6 Nisan 2013 Cumartesi

Bronzer Değerlendirmesi :)

Bugün sizler için 3 farklı bronzerı değerlendirmek istiyorum.


İlk olarak ,MAC SOLAR RICHE Bronzing Powder ; ince bir yapıya sahip, rengi buğday tenliler için ideal ancak sarışınlarda biraz koyu olabilir. Bu bronzerı seviyorum, kalıcılığı oldukça iyi sabah sürmeme rağmen akşam üstüne kadar benimle kendileri :) Fiyatı (yurt dışından almıştım) $24


İkinci bronzerımız, GUERLAIN Terracotta Light Blondes 1; açıkça söylemek gerekirse içlerinde en çok sevdiğim bronzer kendileri, yapısı olsun, rengi olsun , peteklerin birbirleriyle uyumunun bambaşka bir ton oluşturmasına inanın hayran kalıyorum. Buğday tenli ve sarışınlara oldukça uyumlu olacaktır. Fiyatı biraz tuzlu ancak her bronzer gibi uzun süre kullanımda bile (1 yıldır kullanıyorum) bu kadar azaldı. Kısacası kalitesine değer bence. Kalıcılığı da oldukça iyi sabah sürüp akşam makyajımı çıkarana kadar benimle kendileri :)  Fiyatı 138 TL


Üçüncü ve son bronzer da sıra MAX FACTOR 02 Bronze Bronzing Powder; içlerinde en koyu renk olan bronzerımız kendileri , yapısı diğerlerine göre daha kalın ve yine diğerlerinin aksine oldukça tozutma yapıyor.Ancak yazın tenim koyulaştığında kullanabiliyorum ve inanın doğal bronz tendeki rengi oldukça doğal  duruyor. Fiyatı 45 TL


Son olarak swatchlarını eklemek istedim soldan sağa ; mac solar riche, guerlain terrecotta blondes1, max factor 02 bronze bronzing powder. Üç bronzer da benim için harika ürünler ancak guerlain terrecotta hepsinden bi tık önde ne yazıkki , yapısına ve rengin tenimle uyumuna bayılıyorum. Şimdilik benden bu kadar yeni bir postta daha görüşmek üzere hoşçakalın :) ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder