15 Nisan 2013 Pazartesi

Dermostil.com Sipariş ...

Bugün sizlere Dermostil.com sitesinden yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum. Öncelikle söylemeliyim ki siparişlerinizi özenle hazırlıyorlar ve hiç bir sorun yaşamıyorsunuz bunu için garanti vermek istiyorum. Neden mi? Çünkü herhangi bi sorunuz olduğunda anında yanıtlıyorlar. Bu tür siteler oldukça çoğaldı , ancak Dermostil.com size iyi hizmet garantisi veriyor. Nasıl mı? Dermostil.com dan alacağınız ürünün son kullanma tarihine kadar görebiliyorsunuz ve siparişim 2 günde bana ulaştı :) ee daha ne olsun, geriye siparişinizi verip gelmesini beklemek kalıyor :)


Kutum gayet düzgün bir şekilde elime ulaştı. Hiç bir akma, dökülme vs. bir durum söz konusu değil.


Burdada  göreceğiniz üzere özenle paketlenmiş ürünlerim :)

Veee aldığım ürünlere gelecek olursak ;

5 adet Sebamed Cleansing Bar  bu sabunlara bayılıyorum bittikçe yeniliyorum gördüğünüz gibi stok yaptım :)

2 adet Bio oil  bu ürün kardeişimin :) kendisnin sırtı oldukça yağlı ve minik sivilce lekeleri var onlar için sipariş ettik bakalım işe yarayacak mı göreceğiz :) yalnız unutmadan en az 3 ay boyunca günde 2 kere düzenli kullanmak gerekiyor başladık bakalım :)

La Roche Posay ANTHELIOS AC 30 SPF  bu ürünü de ilk defa deneyeceğim oldukça hassas ve T bölgesi yağlı ciltler için üretilmiş, ayrıca siyah nokta oluşumuna izin vermeyen bir ürün. Yaz kış güneş koruyucu kremleri kullanıyorum.  Yakında bitenler yazımda dieğr güneş koruyucumdan bahsediyor olacağım :) Unutmadan 50 ml lik termal suyu da yanında hediyeli :)

*** Kutu da bulunan iki minik üründe dermostil. com un  denemem için gönderdiği teester :)

*** NOT: Bu post da yeralan ürünler kendi tarafımdan alınmıştır, firmayla ilgisi yoktur.


         Sevgiyle ve bakımla kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder