8 Nisan 2013 Pazartesi

NUXE Kuru Yağ

Herkese merhabalar :) Bu ara blogumu oluşturma, düzenleme çabası içerisindeyim. Sizlere daha verimli olabilmek adına. Umarım memnun kalırsınız :) 
Bu postta sizlere benim için olmazsa olmazlar arasına giren bir üründen bahsetmek istiyorum. Birçok blog da yazılıp çizildi ama bir kez de benden dinlemenizde fayda var bence ;)


Tüm cilt ve saç tiplerine rahatça uygulanabilen %98,8 oranında doğal içeriğe sahip bu yağ saç uçlarıma ve yer yer kuruyan cildime oldukça iyi geliyor. Kuru yağ tamda adından anlaşılacağı üzere saç ve cilde sürüldüğü andan itibaren nemlendirme sağlıyor ve asla yağlı bir his bırakmıyor. Oldukça hassas ve yağlı bir cilde sahip olmama rağmen sadece nem verip yağlandırmaması ürünü mükemmel sınıfında yapıyor. 


Aslında daha çok vücudum için kullanıyorum nuxe kuru yağı. Bu üçüncü şişem ve bittikçe  yenilediğim nadir ürünlerden. Harika bi kokuya sahip; duştan sonra özellikle yaz akşamları parfüm kullanmama gerek kalmıyor. Öyle güzel bir kokuya ve cildi nemlendirme özelliğine sahip ki inanın vücut kremlerine elim hiç gitmiyor artık. Yazın güneşlendikten sonra vücuduma resmen bakım yapıyor. Unutmadan içeriğinde 6 besleyici yağ ve e vitamini bulunuyor. Bu da demek oluyor ki cildim seve seve nuxe kuru yağ emanet :)

Ürünün içriğine gelelim şimdi;

* 6 değerli bitki yağı kokteyli içerir: Borage, St. John',s Worth, Badem, Kamelya , Fındık, Macadamia
* E vitamini
* Koruyucu ve silikon içerikli yağ içermez.


Ürünün vaadettikleri;

*6 değerli yağdan oluşan içeriği ile cildi besler ve onarır.
*E vitamini ile korur.
*tek bir dokunuşla cilt yumuşar ve pürüzsüzleşir saçlarınız ipeksi bir parlaklık kazanır.

Vaadettiklerini fazlasıyla yerine getiriyor hatta benim için mucize yağı kendileri. Denemek isteyenler için eczenelerde Fiyatı : 55-65 TL (arası) değişmekte. İndirimli yakalarsanız yedekleyin derim ve tabiki bana da haber verin olur mu ? :)



Bu da simli olanı ;NUXE altın parıltılı çok amaçlı kuru yağ. Simlisini bu şişem biter bitmez  denemeyi düşünüyorum. Yazın bronz tende harika duracağına eminim. 

Sevgiyle ve bakımla kalın...




2 yorum:

  1. Nuxe kuru yağı %20 indirimle alabilmek icin blogum üzerinden bana ulaşabilirsiniz:) www.nazligercek.com
    Bekliyorum mutlaka:)))))

    YanıtlaSil
  2. canım çok olmuş yazalı ama bugün ürün mamacim.com da yüzde elli indirimde. :) yarı yarıya kar demek. Bana da beklerim bu arada :)
    http://kozmetigedair.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil