7 Temmuz 2013 Pazar

Marc Jacobs ' DAISY

Merhabalar :)
Neredeyse 1 hafta olacak ihmal ediyorum sizleri ama bana hak verin nolur :) Harika bir tatil geçirdim :) Deniz, kum ,güneş ve sevdiklerim :) Daha ne isterim :) Sizleri ihmal ettiğimi düşündüğüm için bugün sizlere 2 post birden hazırladım bakalım beğenecek misiniz :)




Ewet ilk post ile karşınızdayım :) Babamın yurt dışı seyahatinden bana sürpriz olarak getirdiği ve neredeyse 3 aydır kendisiyle aşk yaşadığım parfümüm Marc Jacobs DAISY :)) Çiçekli kokularla aranız nasıldır bilmiyorum ama benim DAISY den önce aram hiç iyi değildi. Fakat MJ DAISY ' den sonra anladım ki ben beyaz çiçeklerin delisiyim :))
Kokuyu tanımlamak gerekirse ; oldukça fresh, kadınsı,parlak ve çekici bir koku. Kendinizi yasemin ve menekşe bahçelerinde zannedebilirsiniz. Ayrıca içerisinde yaban çileği kokusunu da barındırıyor. Koku asla şekerli değil. 

Çiçeksi kokuları sevmeyenleri bile kendine hayran bırakacak bir koku. Denemenizi tavsiye ederim :) 

Fiyatı : 50ml - 179 TL
           100ml - 256 TL

Sevgiyle ve bakımla kalın .... 

4 yorum:

  1. Ambalajına ÖLDÜM <3 güle güle kullan fıstık :)

    YanıtlaSil
  2. Şişesı için bile alınası. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :) Teşekkürler tatlım :)))

      Sil