24 Temmuz 2013 Çarşamba

# 2 BİTENLER

Merhabalar :)
Yeni bir bitenler postuyla sizlerleyim :) Az ama öz bir bitenler yazısı olacak :) Hadi buyurun bakalım..

1) Nashi Argan Yağı Bu saç bakım yağından ne kadar memnun kaldığımı biliyorsunuz :) Yazısı burada TIK TIK !
2) La Roche Posay Tolariane Kendisi makyaj temizleme sütü deneme boy ama 3 ay kadar kullanabildim :) Şöyle ki pek memnun kalmadım hassas ciltler için olmasına rağmen göz çevremde batma kızarıklık vs. oldu yüz için kullandım genelde sorun yaşamadım ama öyle aman aman bir ürün değil. Tam boyunu almayı düşünmüyorum.
3)Sensodyne Ferah Nefes Diş macununda favori markam her çeşidini severek kullandım. Sürekli bitenlerde görebileceğiniz ürünüm olur kendisi :) Yedekli çalışıyorum hemen yenilendi :) Oldukça memnunum.
4)Avon Planet Spa Soyulabilen Yüz Maskesi Severek kullandığım tam bir siyah nokta sökücü kendisi :) Çok çok severek kullandım bu maskeyi bittiğine çok üzüldüm. Çünkü yeni katalogda bulamadım ama buna benzer jel kıvamlısını aldım bakalım o da aynı performansı sergileyebilecek mi?

Sağlıkla ve bakımla kalın ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder