29 Temmuz 2013 Pazartesi

Bio Nesia Argan ve Zeytin Yağlı El ve Vücut Losyonu

Merhabalar :) 
Hepimiz için mutlu güzel bir gün olması dileğiyle :) Bugünkü konuğum Bio Nesia el ve vücut losyonu :)) Bildiğiniz üzere kendisini LilaKutu' dan sipariş vermiştim ve iyi ki de almışım. Harika bir ürün. Lilakutu bizleri ne kadar doğal ve güzel ürünlerle tanıştırıyor öyle değil mi? Oldukça memnun kaldığım bir alışverişimdi yazısı için TıkTIK. 2 aylık kullanımdan sonra artık yorumlayabilirim :))

Gelelim Bio Nesia el ve vücut losyonumuza yapısı oldukça güzel ve cilde harika nem sağlıyor. Pamuk gibi yumuşacık olyor elleriniz vücudunuz :)) Kokusu yok denecek kadar az. Bu tür ürünlerde koku olmaması bence ideal çünkü ürün gerçekten %100 doğal ise alkol yok demektir bu da demek oluyor ki kokusuz. Aslına bakarsanız vücudum için 2 kez kullandım. Çünkü bitsin istemiyorum :)) Zira ambalaj boyutu vücut losyonu için oldukça küçük :) Genelde ellerimde ve dirseklerimde kullanıyorum inanılmaz bakım sağlıyor. Ürün dermatolojik testen geçirilmiş %100 doğal içerikli bir ürün. Zaten ilk kullanımınızda hemen farkı anlıyorsunuz :) Doğallığı yaşıyorsunuz :)
Bio Nesia az kaldı bitiyor :(( Gördüğünüz gibi kalan ürün beni maksimum 1 ay daha idare eder.

Ürünün kıvamını yukarıdaki resimde görebilirsiniz. Biter bitmez yenisini alacağım bir ürün. Oldukça memnun kaldım. Bio Nesia el ve vücut losyonunu herkese tavsiye ediyorum. 

Fiyatı 25 TL

Sağlıkla ve bakımla kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder