17 Haziran 2013 Pazartesi

Dermalogica Daily Microfoliant

Günaydınlar :))

Güzel bir günden herkese merhabalar :) Sizlere bugün harika bir üründen bahsetmek istiyorum. Dermalogica ürünlerini artık ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz :) Bugün ki konuğum severek kullandığım (hatta öldüğüm bittiğim) :))), her Dermalogica ürünü gibi bitmesini asla istemediğim Dermalogica Daily Microfoliant .


Bugüne kadar kullandığım en güzel siyah nokta ve gözenek arındırıcısı olan Daily Microfoliant; minik toz yapıda bulunan bir ürün. Asla peelingler gibi değil ama eşsiz bir arındırıcı. Ne yaptıysam azalmayan, burun üzeri ve çevresindeki siyah noktalarımı yok eden tek ürün. Ayrıca bu tür ürünlere inanılmaz reaksiyon gösteren, oldukça hassas bir cilde sahibim ve buna rağmen severek (hatta bayılarak) :)) kullanabiliyorsam; gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum. 



Kullanım sonrası gözeneklerimin arındığını gözle görülür bir şekilde farkedebiliyorum. Siyah noktalardan müzdarip cildimin ferahlaması ve verdiği temizlik hissi yanı sıra cildime adeta ipeksi bir yumuşaklık sağlıyor. 



Daily Microfoliant Toz halinde bir ürün. Kullanımı ise şöyle ; Yarım çay kaşığı Daily Microfoliant'ı nemli ellerimize alıyoruz ve krem kıvamına gelene kadar köpürtüyoruz. Tüm yüzümüze ( göz çevresine gelmeyecek şekilde) dairesel hareketlerle uyguluyoruz. Bir dakika kadar masaj yapıp duruluyoruz. Ta taaamm sonuç ; kirlerden ve siyah noktalardan arınmış yumuşacık bir cilt :)))

Dermalogica Daily Microfoliant benim vazgeçilmez ürünlerim de ilk sırada yer alıyor. Evet Dermalogica ürünleri biraz pahalı ama şunu söylemeliyim ki eşsiz ürünler. Ayrıca ürün boyut ve işlevini düşünecek olursak verdiğiniz paranın hakkını kat kat geri alıyorsunuz. Dermalogica 'nın bütün ürünlerine bu noktada güvenim sonsuz. Tanıtım ürünüm seyahat boy olması sebebiyle 13gr., ürünün gerçek boyutu 75gr. 'dır.


Daha önce de severek kullandığım ve beni tekrar bu güzelliklerle buluşturan Antis Kozmetiğe teşekkürlerimi iletmek istiyorum. :)

Fiyatı :186 TL  

Sağlıkla ve bakımla kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder