8 Haziran 2013 Cumartesi

Dermalogica Clean Start Lip Shine




Daha önce sizlere Dermalogica ürünlerini ne kadar çok sevdiğimden bahsetmiş miydim? Tabiki hayır :) Evet daha önce bahsetmemiştim ancak bugün sizlere Dermalogica 'nın Clean Start serisinden Lip Shine dan bahsetmek istiyorum.


Dermalogica markasına nasıl hayranım bilemezsiniz :) Hangi ürününü denesem resmen cildimde mucizeler oluyor, yumuşacık, berrak tam istediğim gibi :) Tabi genelde testerlarını deneyebiliyorum; çünkü oldukça pahalı ürünler :(  Aslında boyutlarına göre ürünler hakkını veriyor fazlasıyla :) En kısa sürede Dermalogica Daily Microfoliant ürününü almak istiyorum :) Uygun fiyata bulursanız bana da haber verin olur mu :) ?


Eveeet gelelim ürünümüze , aslında ürün akne tedavisi gören ve bu süreçte dudakları kuruyan ve çatlayanlar için üretilmiş ancak genel olarak harika bir dudak parlatıcısı. Kullandığım süre boyunca dudaklarıma verdiği yumuşacık his ( genelde kış aylarında kullanıyorum ) tarifsiz gerçekten.

Peki bu ürünün Nıvea gibi lip balm tarzı ürünlerden farkı ne? Bir kere ürün sıvı kıvamda ve sürüldüğü andan itibaren parlatıcı etkili dudak bakım uzmanı haline dönüşüyor. Başka herhangi bir markada muadilini görmedim. Yoktur da zaten Dermalogica bir efsane :))


Yukarıdaki resimde gördüğünüz üzere minik deliklerden çıkıyor ürün. Sürme aşaması yumuşacık bir başlıkla gerçekleşiyor. Dudaklarıma verdiği parlaklık ve hafif çilek kokusu bir harika :) 

Severek kullanıyorum ve yeri dolmayacak enden ürünlerimden ;) Ozaman ne diyoruz hiç bitmesinnnn :))))

Fiyatı : 52 TL

Sevgiyle ve bakımla kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder