14 Mayıs 2013 Salı

Sally Hansen 18 Hour Moisturising Hand Creme

Bugün sizlere yaz kış sürekli kuruyan her daim bakım isteyen ellerimden bahsetmek istiyorum. Denemediğim el kremi kalmamıştır herhalde bugüne kadar. İnanın çok fazla marka denedim buna dermokozmetik ürünlerde dahil. Çoğu ya ellerimin üzerinde yapışkan hissi yarattı, ya nemlendirmedi, yada ellerimin üzeri resmen yağ tabakası oldu.



El kremlerinden bu kadar dertliyken bir gün okuldan bir arkadaşım bu el kremini tavsiye etti. Başta pek sıcak bakmasamda sonra denedim ve sonuç kendimi en yakın eczanede buldum :) Kendisiyle tanışalı 1 yılı buluyor. Bu ikinci kutum.  Kısacası Sally Hansen 18 saate kadar etkili el kremi için favori el kremim diyebilirim. Boyutu da oldukça tatmin edici 94.4 ml lik kutusuyla kullan kullan bitmiyor :)

Şimdi kısaca ürün hakkında bilgi vermek istiyorum.
İçeriğindeki rahatlarıcı ve koruyucu A,E,C Vitaminleri, Üzüm Çekirdeği Yağı, Shea Yağı ile kurumuş, çatlayan ve acı veren ellerinizi hızla rahatlatmaya ve nemlendirmeye yardımcı olur. Ellerinizi görünmez bir eldiven gibi çevreleyerek, 18 saate kadar koruma altına almayı destekler.



Son olarak eklemek istediğim bir şey daha var bu ürün hakkında kokusu. Evet yanlış duymadınız kokusuna bayılıyorum sanki yeni portakal soymuşsunuz da kokusu ellerinizde kalmış gibi inanılmaz güzel bir portakal kokusu ellerinizi sarıyor. Ayrıca kim istemez ki etkisi uzun süre devam eden yumuşacık pamuk gibi ellere sahip olmak. İşte bu ürün tamda bunu gerçekleştiriyor. Çeşitli el kremleri kullanıp memnun kalmadıysanız ve pamuk gibi ellerim olsun istiyorsanız hiç durmayın alın kullananın bana da teşekkür edin :) Bu kadar da iddalıyım bu ürün için :)

Fiyatı :25 TL ( indirimde bulursanız bana da haber verin :)  )

Sağlıkla ve bakımla kalın ....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder