1 Mayıs 2014 Perşembe

Givenchy Ruj ' Private Peach 59 '



Merhabalar ;

Bu aralar fena bir yogunluk içerisindeyim :) Düğün hazırlıkları bir yana çalışma hayatı derken zaman hızla akıp geçiyor bugünlerde :) Ama yinede blogumu sessiz bırakmak istemiyorum :)

Bugün sizlere benim en sevdiğim marka olan (özellikle makyaj ürünleri) Givenchy yi biraz olsun tanıtmak istiyorum. Bugüne kadar rujlarını tek geçerim dediğim bir marka kendisi. İnanılmaz yüksek kalite ve ambalajı ile beni benden alıyor. Makyaj yapmaya doyamıyorum Givenchy ürünleri ile. Benim kullandığım eski serisi yeni bir seri çıktı bir kaç ay önce Le Rouge adı altında harika kırmızı tonlar var ve kalıcılığı inanılamayacak derecede uzun :) En kısa zamanda blogda tanıtımını yapacağım. Ama bugünkü konuğumuz Givenchy 59 numara Private Peach renkli ruj. Yapısı oldukça doğal ve kokusuz.


Kendisi ile ilk görüşte aşk yaşadık ve bunun etkileri bende hala devam ediyor. Öyle güzel bir nude rengi ki resimlerde oldukça farklı çıkmış. Kısacası inanılmaz dogal ve kalıcı bir ruj. Ambalajına gelecek olursak; bir çok marka kullandım ama bu ambalajın yerini tutmuyor kapagı ve minik kurdelası inanılmaz şık :) erkek arkadaşımın bile dikkatini çekti :) Fiyat konusuna gelecek olursak; tabiki piyasadaki bilindik markalara nazaran biraz fazla ama ben fazla bulmuyorum nedeni ise kaliteli ürün ve kullanım süresi bütün o farklılığı örtebiliyor :) Bunu göz önünde bulundurun lütfen. makyaj malzemeleri kadar tenimizle birebir ürün kullanmıyorum bu nedenle içeriği çok önemli az olsun ama zarasız makyaj malzemelerimiz olsun :)))


Givenchy' nin bence tasarım harikası bir makyaj ürünü :) Allık , rimel vs. birçok ürününü makyajımda kullanıyorum en kısa zamanda onlarında tanıtımı blog da olacak :) Takipte kalın :)

Fiyatı :75 TL

Unutmadan sormak istiyorum sizin en beğendiğiniz makyaj ürünleriniz neler ? Benimle paylaşın olur mu :)

Sağlıkla ve sevgiyle kalın ..

11 yorum:

  1. 75 liralık ruju bitmesin diye yarı sürer yarı sürmezdim :) ben avon Super Extend Extreme bayılıyorum :) Bu arada bloguma beklerim http://isimsizmoda.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence beklerım http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/

      Sil
  2. merhaba blogunuzu yeni keşfettim hemen takibe aldım sizi de bloguma beklerim sevgiler... http://makeupby-ezgi.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu beğendim..
    Sizide bloğuma beklerim..

    Nurselin Mutfağı

    YanıtlaSil
  4. rengi gercekten güzel. güle güle kullanın

    takibe aldım. bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. Padişah Lokumu Tarifi
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. merabaa kimse varmıı ? :) ürün rengi güzelmiş bu arada sizi takipteyim müsaitseniz bende beklerim :( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/) sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/
      bende takıp edecegım sizi beklerim

      Sil