26 Nisan 2014 Cumartesi

En güzel indirim haberi yine Turuncukasa.com dan


Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar :)

Sizlerden ayrı kalmak inanın benim için oldukça zordu ama yeni yazılarla tekrar beraber olacağız :) İlk dönüş postu olarak yeni ve güzel bir indirim haberi olsun istedim. Bende bu indirimden yararlanarak aldığım ürünlerden bahsedeceğim tabikii :) sizleri daha fazla meraklandırmadan hemen indirim haberine dönüyorum:)

 

Turuncukasa.com online bir dermokozmetik sitesi ve oldukça büyük indirimleriyle ve inanılmaz hızlı sipariş teslimatları ile güvenilir bir site olarak hepimizin beğenisini kazandı :) Sizlerden biliyorsunuz daha önce John frieda ürünleri siparişim olmuştu ve oldukça memnun kalmıştım. Ve bu güzel indirimle birlikte tekrar güzel bir alışverişim oldu :) Turuncukasa.com defolu ürünlerde %75 indirim uygulaması ile güzel bir kampanya ile bizleri kucakladı. Benim aldıklarıma gelecek olursak :)

Dermalogica Solar Defense Booster SPF 50

Bepanthol Çatlak Önleyici Krem

Ürünler inanılmaz indirimde ve tükenmeden Turuncukasa.com u ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye ederim. Siparişlerim elime ulaşır ulaşmaz sizlere yazacağım ve birkaç gün sonra harika bir blog çekilişimle karşınızda olacağım :)

Sevgi ve sağlıkla kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder